TR – TERAPIE

BTL-6000 TR-Therapy přenáší vysokofrekvenční elektromagnetickou energii tělesnou tkání a vytváří tak příjemné prohřátí ošetřované tkáně. Všdecký výzkum prokázal, že přináší takové terapeutické účinky, jako je okamžité a výrazné snížení bolesti, uvolnění hypertonických (zvýšené napětí) svalů, redukce otoků a podpora regenerace a hojení tkáně.

Více informací
UVOLNĚNÍ PŘETÍŽENÝCH
(HYPERTONICKÝCH) SVALŮ

Přesný a zacílený účinek radiofrekvenční terapie na hypertonická svalová vlákna způsobuje jejich okamžité uvolnění. Účinek svalové relaxace je především založen na vazodilataci (rozšíření cév), která nastává okamžitě v průběhu TR-terapie a vede k zvýšení dodávek živin do tkáně.

REGENERACE A HOJENÍ TKÁNĚ

Zlepšení tkáňového metabolismu je přirozený a cenný sekundární účinek léčby. Vede k rychlejšímu hojení poraněné měkké tkáně a k rychlejší resorpci hematomů po zranění.

REDUKCE OTOKU

Dochází k zvětšení průřezu tepének, což způsobuje lepší lokální prokrvení. To vede ke zvýšení lymfatických procesů (drenáž) a následně i ke zmenšení otoku.

ÚLEVA OD BOLESTI

Klíčovým účinkem selektivní radiofrekvenční terapie je úleva od bolesti způsobená uvolněním svalů, redukcí otoku a regenerací i hojením tkáně.

MASÁŽNÍ TECHNIKA TR-THERAPY

Selektivní radiofrekvenční terapie v kombinaci s technikami měkké tkáně zvyšuje terapeutický účinek zvýšením průtoku krve, která do léčené tkáně přináší větší množství živin, kyslíku a obranných látek. Tato kombinace, která se používá u reflexivně způsobené svalové hypertonie, vede k rychlejšímu a snadnějšímu odstranění obtíží.

TECHNIKA PASIVNÍHO POHYBU TR-THERAPY

Selektivní radiofrekvenční terapie pomáhá zmírňovat spoušťové body a svalový hypertonus, které brání znovunabytí plného kloubního pohybu. Použití selektivní radiofrekvenční terapie v kombinaci s pasivním protažením zkrácených struktur vede například k úlevě a okamžitému rozšíření rozsahu pohybu v daném úseku.

TECHNIKA SVALOVÉ AKTIVACE TR-THERAPY

Kombinace selektivní radiofrekvenční terapie a izometrické nebo izotonické svalové kontrakce koncentruje hypertermii do stažených svalů. Dodávaná radiofrekvenční energie tato vlákna uvolňuje a vede k jejich opětovnému začlenění do svalové souhry.

Indikace

• achillodynie
  • analgezie
  • artritida-revmatoidní, Bechtěrevova nemoc